Kampanie społeczne Telefonów Zaufania dla Dzieci i Młodzieży - przykłady z Polski i ze świata
Abstrakt
W artykule opisane zostały wybrane organizacje i prowadzone przez nie kampanie społeczne promujące telefony zaufania dla dzieci w Polsce i za granicą. Zaprezentowano przegląd działań podejmowanych w celu zwiększenia świadomości dzieci, a także ich otoczenia w kwestii dostępności, zasad działania i funkcji bezpłatnych telefonów zaufania dla dzieci i młodzieży.
Szczególny nacisk położony został na kampanie w mediach, a także działania skierowane bezpośrednio do dzieci. Opisano również działania skierowane na aktywizację środowiska szkolnego i lokalnego, w którym funkcjonują dzieci.W artykule opisane zostały wybrane organizacje i prowadzone przez nie kampanie społeczne promujące telefony zaufania dla dzieci w Polsce i za granicą. Zaprezentowano przegląd działań podejmowanych w celu zwiększenia świadomości dzieci, a także ich otoczenia w kwestii dostępności, zasad działania i funkcji bezpłatnych telefonów zaufania dla dzieci i młodzieży.
Szczególny nacisk położony został na kampanie w mediach, a także działania skierowane bezpośrednio do dzieci. Opisano również działania skierowane na aktywizację środowiska szkolnego i lokalnego, w którym funkcjonują dzieci.
Szczególny nacisk położony został na kampanie w mediach, a także działania skierowane bezpośrednio do dzieci. Opisano również działania skierowane na aktywizację środowiska szkolnego i lokalnego, w którym funkcjonują dzieci.W artykule opisane zostały wybrane organizacje i prowadzone przez nie kampanie społeczne promujące telefony zaufania dla dzieci w Polsce i za granicą. Zaprezentowano przegląd działań podejmowanych w celu zwiększenia świadomości dzieci, a także ich otoczenia w kwestii dostępności, zasad działania i funkcji bezpłatnych telefonów zaufania dla dzieci i młodzieży.
Szczególny nacisk położony został na kampanie w mediach, a także działania skierowane bezpośrednio do dzieci. Opisano również działania skierowane na aktywizację środowiska szkolnego i lokalnego, w którym funkcjonują dzieci.
Pełny tekst:
PDFRefbacks
- There are currently no refbacks.