Kampania „Słowa ranią przez całe życie”, 2012 r.
Abstrakt
Organizator: Fundacja Dzieci Niczyje
Agencja: Publicis
Cel kampanii: wzrost świadomości społeczeństwa nt. konsekwencji przemocy werbalnej wobec dzieci oraz promowanie alternatywnych, pozytywnych metod komunikacji z dzieckiem
Czas trwania: kwiecień–czerwiec 2012 r.
Media: prasa, radio, outdoor, Internet
Przemoc werbalna – wyzywanie, słowne poniżanie, krzyk, używanie przekleństw, krytykowanie; jest rodzajem przemocy psychicznej
Agencja: Publicis
Cel kampanii: wzrost świadomości społeczeństwa nt. konsekwencji przemocy werbalnej wobec dzieci oraz promowanie alternatywnych, pozytywnych metod komunikacji z dzieckiem
Czas trwania: kwiecień–czerwiec 2012 r.
Media: prasa, radio, outdoor, Internet
Przemoc werbalna – wyzywanie, słowne poniżanie, krzyk, używanie przekleństw, krytykowanie; jest rodzajem przemocy psychicznej
Pełny tekst:
PDFRefbacks
- There are currently no refbacks.